Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Vrykolakas | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin adresŚląsk zarejestrowany13.09.2006 @19:48:01 ostatnio na stronie29.10.2014 @23:53:21

Lepiej jest słyszeć niż nie słyszeć
Lepiej jest widzieć niż słyszeć
Lepiej jest wiedzieć niż widzieć
Lepiej jest robić niż wiedzieć!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty77 komentarze4353 posty na forum18

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PuertoAsis    15.06.2008 @14:36:04
haha bywa i taak . ; )
ale Twój komenatrz nie zmienił faktuu że Florek jest taaaki kochany . ; )
pozdrawiam . ;*
~ps90    14.06.2008 @12:57:44
dzięki za szczery komentarz
_______
Wierze w anioły.
Każdy z nas jest pobłogosławiony przez Boga po to,
aby opowiedzieć historię o swoim poprzednim cierpieniu osobie,
która stałeś sie dzisiaj.
~sadmadman    11.06.2008 @22:51:47
ładne profilowe
_______
Amelii wolno żyć marzeniami i zamykać się w sobie.
Każdy ma niezbywalne prawo do zmarnowania sobie życia.

http://www.aleksandrazaborowska.com
~paluina93    09.06.2008 @17:23:32
a mi sie podoba! ;P
~inMyElement    08.06.2008 @12:15:14
Miło że aż tak sie podoba (:
_______
konichiwa bitches.
~quechua    08.06.2008 @11:08:40
nie ma za co zapraszam do mnie
~CrazyMaryska    08.06.2008 @10:15:05
dzięki
~bambusiara    06.06.2008 @21:56:48
ponieważ chciałam żeby było to zdjęcie, takie je chciałam. jednak coraz częściej utwierdzam się w przekonaniu że digart robi się syfem i gdy zdjęcie nie jest ostre, czyściutkie i wogólę super słit. to już jest do dupy. masakra.
_______
Uczęszczam do szkoły latania. Już niedługo się naucze i będę mogła skoczyć z wierzowca.
~bambusiara    06.06.2008 @19:37:53
wiem o tym doskonale.
_______
Uczęszczam do szkoły latania. Już niedługo się naucze i będę mogła skoczyć z wierzowca.
~novia    01.06.2008 @11:22:48
wiem
~ellioot    29.05.2008 @19:00:39
dziękuje^^
_______
Ach, gdyby był taki aparat co zrobi w mig

wspaniały obraz mego ciała, spowitego w te marne szaty...
Taki PSTRYK , co w jednej chwili zrobi z tego coś pięknego...
~Jimmi    25.05.2008 @21:26:14
z mojej strony będę jeszcze polemizował pomiędzy gripem/analogiem/50mm Canona/szeroki kąt pod M42
~Jimmi    25.05.2008 @21:22:29
z innej strony to dobrze że wymagania rosną

byleby sprzęt był i mam nadzieje że będzie - już zamówiony

i jeszcze zenit mnie kusi aby go rozkręcić jak nie naprawię tej migawki to zrobię z niego otworkowy aparat

z resztą analogi mają coś w sobie
~Jimmi    25.05.2008 @21:13:21
teraz na DA to różnie bywa ze świadomością autora zdjęcia do techniki, ałtomaty i centralne kadry to codzienność

mam jeszcze wersję ciemniejszą... bo lubie jak jest tak ciemno

http://img508.imageshack.us/img508/8197/mjasto2kopiauu6.jpg

z resztą jakoś z sesji coraz mniej zdjęć wg. mnie nadaje się do publikacji
~Jimmi    25.05.2008 @21:02:27
Marcinie chciałem nawet ściemnić nieco kadr żeby szczegółów nie było widać... ale wszyscy na raz by rzekli że za ciemno jest

a opisem prezentuje świadome fotografowanie

choć przypadki też się zdarzają
~ChooChoo    25.05.2008 @12:47:39
o to mi chodziło :x
najpierw nie chciałam ciepać kolorami ale potem się troszku skusiłam.
tylko to środkowe chyba jest najbardziej 'podkoloryzowane', bo je ro biłam ostatnie i jakoś tak :x ale chodziło mi o to, żeby było różnie ;p
a font daje radę, ej! ; p
~Socha    23.05.2008 @21:35:33
za jasne - OK, a chaotyczne??????????
~Madeolady    23.05.2008 @17:48:15
kurde, no faktycznie
~stAWho    23.05.2008 @14:39:25
rozjebaliscie kabine? doozo pracy przy niej bylo heh
~ISsun    23.05.2008 @13:57:02
Widzę...że lubisz Czesława Ś. ....a to się ceni
_______
Niektóre wydarzenia zostają wyjęte z życiorysu a wklejone do pamiętnika...
~RudaIndywidualistka    23.05.2008 @13:47:21
napis jak każdy inny..
~Madeolady    23.05.2008 @12:14:23
ja jeszcze żyję.
~inMyElement    23.05.2008 @12:05:57
;p
_______
konichiwa bitches.
~olkawena    22.05.2008 @22:37:21
już pomniejszone:D nie ten format dodałam Pozdrawiam
~Haszykcieszypluco    22.05.2008 @22:29:30
dzieks
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 56 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt